Inauguració exposició

05/05/2022 18:30 - 19:00

AL-KARAMA: IMATGES PER LA DIGNITAT

Inauguració d’exposició

Deixar tot el que coneixes enrere, arriscar la teva vida i adaptar-te a una societat nova per viure amb dignitat. Aquest és l’esforç i l’aposta dels joves migrants. La nostra responsabilitat com a societat només és canviar la perspectiva en vers aquestes persones perquè arriscar-ho tot no hagi estat en va.

Exposició fotogràfica.

Horari: del 5 al 31 de maig en horari de Biblioteca, sempre i quan la Sala no estigui ocupada per un acte programat.

• 04/10/2022 15:30 - 24/10/2022 20:00

Cavall Fort celebra 60 anys.

Exposició creada per celebrar els 60 anys de la revista Cavall on presenten l’edifici de Cavall Fort als lectors i els obren les portes perquè puguin veure com es feia i és fa la revista, com era, com és i com vol continuar.

Horari: de biblioteca, sempre i quan no hi hagi un acte programat.

• 04/10/2022 15:30 - 19/10/2022 20:00

A tu també et pot passar

L’exposició té com a objectiu visibilitzar, a través de la  fotografia, els patrons cíclics de violència que es reprodueixen en les relacions d'abús i violència masclista. La mostra il·lustra, de manera gràfica, tant les fases d'aquest denominat cicle de violència (calma, angoixa, por, lluna de mel) com la influència emocional que aquest tipus de relacions tenen sobre els nois i noies que les experimenten.

Horari: de biblioteca