Inauguració exposició

05/05/2022 18:30 - 19:00

AL-KARAMA: IMATGES PER LA DIGNITAT

Inauguració d’exposició

Deixar tot el que coneixes enrere, arriscar la teva vida i adaptar-te a una societat nova per viure amb dignitat. Aquest és l’esforç i l’aposta dels joves migrants. La nostra responsabilitat com a societat només és canviar la perspectiva en vers aquestes persones perquè arriscar-ho tot no hagi estat en va.

Exposició fotogràfica.

Horari: del 5 al 31 de maig en horari de Biblioteca, sempre i quan la Sala no estigui ocupada per un acte programat.

• 03/06/2022 15:30 - 18/06/2022 14:00

Mercè Pàniker. Una vida d’emprenedoria i feminisme

Mercè Pàniker va ser una dona visionària, transgressora i avançada al seu temps. Era una dona independent de pensament i d’acció. Predicava l’espiritualitat a partir de l’amor que sentia per les persones i de la seva voluntat de canvi i millora del món. Era feminista des de la profunditat, com una actitud necessària a la vida.

Horari: del 3 al 18 de juny en horari de Biblioteca.

• 03/06/2022 15:30 - 30/06/2022 20:00

Reserva parental

L’artista, a través de les expressions en els rostres dels seus personatges, denuncia l’opressió exercida per la societat als pobles indígenes i a les seves terres.

Durada: Del 3 al 30 de juny

Horari: de biblioteca, sempre i quan no hi hagi un acte programat

Organitza: Manuel Urban