La travessa dels Òscars

27/03/2021 09:00 - 23/04/2021 20:00
Biblioteca de Piera
Address: Avinguda Gall Mullat, 7 Piera

De nou la TRAVESSA DELS ÒSCARS!

Pots votar presencialment en categoria adults o infantil a  les urnes que hi ha a la biblioteca.

També pots votar omplint el formulari: https://forms.gle/MoshL9y7p4Qfjod69

BASES:

1.- Aquest concurs està organitzat per la Biblioteca de Piera.

2.- Per participar en la modalitat on-line és imprescindible ser major de 18 anys i ser persona física. Cada participant podrà omplir un sol formulari o butlleta.

3.- La participació també es pot fer presencial, a la Biblioteca omplint la butlleta en paper.

4.- Només es pot participar en una modalitat, o presencial o telemàtica.

5.- Si un participant omple més d’una butlleta (en qualsevol modalitat), quedarà exclòs del concurs.

6.- Queden exclosos de participació els treballadors municipals i els seus familiars.

7.- La data límit de lliurament de les butlletes és el divendres 23 d’abril a les 20.00h.

8.- El dimecres 27 d’abril es donaran a conèixer els noms dels participants amb butlletes encertades. Si hi ha empat entre participants es realitzarà un “desempat” públic per sorteig.

9.- El premi, es lliurarà el divendres 30 d’abril a la biblioteca de Piera.

10.- Es repartirà un únic premi.

11.- Si no hi ha cap butlleta plenament encertada el premi es lliurarà al participant que hagi tingut més encerts.

12.- La participació en el concurs suposa l’acceptació d’aquestes bases.