14/10/2021 18:30 - 19:30

El benestar emocional de joves i adolescents. 10 claus per a una bona influència i un bon acompanyament

Xerrada – Presentació de llibre

La pedagoga i escriptora Eva Bach presentarà 10 claus per a una gestió emocional saludable, algunes eines i recursos per calmar emocions ingrates, pertorbadores o difícils i aportarà propostes pràctiques, recursos útils, aprenentatges i actituds essencials per al benestar emocional dels joves.

L’autora presentarà breument el seu darrer llibre Mares i pares influencers i signarà exemplars.

Aforament limitat.

• 15/12/2022 18:30 - 15/12/2022 20:00

Si un cau, mor d' Oriol Vidal

Presentació de llibre

Amb l’Ariadna Grau, mosso d’esquadra, el lector des de les primeres pàgines quedarà atrapat. La novel·la t'embolica i t'incita a voler seguir. Conspiracions, corrupció policial, congregacions poderoses, famílies de classe acomodada, el poder dels diners, l'ètica i falsa moral, assassinats i amor; un amor amb les dones com a protagonistes, delicat, normalitzat i gens ordinari; un amor que neix morint.

Presentació a càrrec de la Lola Casanovas.