07/10/2021 18:30 - 19:30

El L’increment de la depressió de joves i adolescents. Causes, signes d’alarma i un bon acompanyament

Les restriccions en la mobilitat, la disminució de les relacions socials, les pors, el futur, entre d’altres, han incrementat notablement la incidència de la depressió entre els joves. El diagnòstic precoç i un tractament adequat són imprescindibles per a una evolució favorable.

Per això és molt important estar informats de quins són els signes que ens poden alertar.

Xerrada a càrrec d’Àstrid Llorens Willems, psicòloga General Sanitària i Neuropsicòloga.

Aforament limitat.

Gratuït

• 15/12/2022 18:30 - 15/12/2022 20:00

Si un cau, mor d' Oriol Vidal

Presentació de llibre

Amb l’Ariadna Grau, mosso d’esquadra, el lector des de les primeres pàgines quedarà atrapat. La novel·la t'embolica i t'incita a voler seguir. Conspiracions, corrupció policial, congregacions poderoses, famílies de classe acomodada, el poder dels diners, l'ètica i falsa moral, assassinats i amor; un amor amb les dones com a protagonistes, delicat, normalitzat i gens ordinari; un amor que neix morint.

Presentació a càrrec de la Lola Casanovas.