13/10/2022 19:00 - 19:00

Acompanyar les emocions en els adolescents. Eines des de la mirada sistèmica

L’adolescència és un moment que, per desenvolupament bio-psico-social, ens separem de les figures paternants per a poder-nos acabar de desenvolupar i construir com a persones adultes. Durant aquests anys de pandèmia els adolescents no han pogut satisfer aquesta necessitat i molts han desenvolupat trastorns que no són fàcils d’acompanyar i tant a famílies com a docents els falten eines per poder-los ajudar. A la xerrada es donarà una visió àmplia de què està passant i com poder acompanyar-los. Ho farem amb una mirada amorosa que no els victimitzi, però que tampoc els acusi del seu malestar sinó que els faci responsables actius del seu benestar emocional. A càrrec de Cristina Jiménez Aguilera, psicòloga infantil.