Conferència

19/10/2022 19:00 - 20:00

DO, territoris i varietats de raïm a Catalunya. Com afecta el canvi climàtic

Conferència

En el marc del programa “Biblioteques amb DO” veurem com es manifesta el canvi climàtic a la viticultura i quines són les estratègies que estan desplegant els productors a la vinya per retenir matèria orgànica, prevenir malalties fúngiques, desenvolupar nous varietals més resistents o plantar vinyes a més altura… Veurem també com en l’elaboració dels vins al celler s’estan desplegant pràctiques per reduir el consum energètic.

A càrrec de Miquel Figini, director de l’Espai del Vi Català i coordinador del Winemakers Barcelona.