Exposició

06/06/2019 18:30 - 29/06/2019 14:00

Mostra d’entitats socials de Piera

Quin paper tenen actualment les entitats socials als municipis ?

Vine a conèixer quines treballen a Piera per donar resposta a les diferents necessitats de les persones i col·lectius que hi conviuen. Les entitats i associacions que hi participen són: AECC – Junta Local de Piera, Associació CEPS/CRAE en Polzet, Associació de Dones de Piera, Dispiera- Assocació de famílies amb fills amb DID de Piera, Parròquia de Sta. Maria – Càrites de Piera i Spaai Castell de Fang,.

Inauguració/presentació: 6 de juny a les 18.30h

• 07/10/2021 16:00 - 30/10/2021 20:00

Inicis

L’artista s’inspira en fotografies i dibuixos per crear quadres personals amb les seves idees. Autodidacta, li agrada innovar i pinta paisatges, animals, dones i dibuix abstracta.

Agraeix a Guillermo Gil, el seu mestre, l’aprenentatge de tècniques noves i el coneixement del color amb els que ha pogut millorar les seves obres.

Horari: de biblioteca

Organitza: Flora Picos Suárez