Inauguració Exposició

2019-04-05 18:30 - 20:00

Un passeig pel Penedès i les seves vinyes amb la Rusqui

Mostra de les obres i treballs realitzats per les famílies participants al taller Tinta i vi organitzat aquest mes de març per la Biblioteca de Piera i a càrrec de Marta Araño.

Amb pintura amb vi i el reciclatge de taps de suro, han plasmat una visió molt creativa del Penedès i les seves vinyes amb una petita amiga que els ha acompanyat “La Rusqui”. Us ho perdreu?

Durada de l’exposició: del 5 al 27 d’abril

Visites en horari de Biblioteca i sempre i quan a la Sala no hi hagi cap acte programat.

• 2019-06-06 18:30 - 2019-06-29 14:00

Mostra d’entitats socials de Piera

Quin paper tenen actualment les entitats socials als municipis ?

Vine a conèixer quines treballen a Piera per donar resposta a les diferents necessitats de les persones i col·lectius que hi conviuen. Les entitats i associacions que hi participen són: AECC – Junta Local de Piera, Associació CEPS/CRAE en Polzet, Associació de Dones de Piera, Dispiera- Assocació de famílies amb fills amb DID de Piera, Parròquia de Sta. Maria – Càrites de Piera i Spaai Castell de Fang,.

Inauguració/presentació: 6 de juny a les 18.30h