Inauguració Exposició

2019-04-05 18:30 - 20:00

Un passeig pel Penedès i les seves vinyes amb la Rusqui

Mostra de les obres i treballs realitzats per les famílies participants al taller Tinta i vi organitzat aquest mes de març per la Biblioteca de Piera i a càrrec de Marta Araño.

Amb pintura amb vi i el reciclatge de taps de suro, han plasmat una visió molt creativa del Penedès i les seves vinyes amb una petita amiga que els ha acompanyat “La Rusqui”. Us ho perdreu?

Durada de l’exposició: del 5 al 27 d’abril

Visites en horari de Biblioteca i sempre i quan a la Sala no hi hagi cap acte programat.

• 2019-10-04 16:00 - 2019-10-31 20:00

Retrats

Mostra de retrats extrets de fotografies i realitzats la seva majoria amb 3 colors de carbonets. Els rostres transmeten la seva part més amable i l’espectador veu en la seva mirada la seva manera de ser, persones reals amb vivències reflectides a les seves arrugues o il·lusions i alegries reflectits en els seus ulls.