Exposició: Sensacions

2018-12-05 15:30 - 2019-01-05 14:00

Sensacions

És un treball fruit de la inspiració del moment. Realitzat amb la combinació de teles de colors, està pensat per decorar i donar color als espais. La mostra inclou també pedres decorades. Cada peça és única i sorgeix de les moltes idees que la creadora té en el seu procés d’invenció.

És aquesta la primera exposició de l’Elvira i per ella té un significat molt especial.

• 2019-06-06 18:30 - 2019-06-29 14:00

Mostra d’entitats socials de Piera

Quin paper tenen actualment les entitats socials als municipis ?

Vine a conèixer quines treballen a Piera per donar resposta a les diferents necessitats de les persones i col·lectius que hi conviuen. Les entitats i associacions que hi participen són: AECC – Junta Local de Piera, Associació CEPS/CRAE en Polzet, Associació de Dones de Piera, Dispiera- Assocació de famílies amb fills amb DID de Piera, Parròquia de Sta. Maria – Càrites de Piera i Spaai Castell de Fang,.

Inauguració/presentació: 6 de juny a les 18.30h