Exposició: Abaraka Bake

2018-10-05 19:00 - 2018-10-31 21:00

Abaraka Bake, dones de Gàmbia

Inauguració: 5 d’octubre a les 19 h

Àfrica, nom de continent i nom de dona. Al continent, un país petit i dels més pobres: Gàmbia. L’Aisatou, l’Amaie, la Mariama, la Fatou, la Binta, la Awa, la Musu… noms de dones, dones fortes, amb el pes de la feina i la responsabilitat i poc reconegudes. Quan es pensa en Àfrica tanquem els ulls i imaginem paisatges, postes de sol, fauna salvatge, infants… però molt poques vegades ens ve la imatge d’una dona.

Aquesta exposició és un homenatge a les dones d’Àfrica, particularment a les dones de Jirong (Gàmbia), que ens han ensenyat, ens ensenyen i ens ensenyaran valors humans que quasi s’han oblidat. Abaraka Bake (moltes gràcies) a les dones de Jirong per la vostra hospitalitat i alegria i pel vostre exemple de fortalesa.

Durada de l’exposició: del 5 al 31 d’octubre

Lloc: Biblioteca de Piera, Sala d’actes, visites de l’exposició en horari de Biblioteca sempre i quan no hi hagi un acte programat.