Exposició

2019-06-06 18:30 - 2019-06-29 14:00

Mostra d’entitats socials de Piera

Quin paper tenen actualment les entitats socials als municipis ?

Vine a conèixer quines treballen a Piera per donar resposta a les diferents necessitats de les persones i col·lectius que hi conviuen. Les entitats i associacions que hi participen són: AECC – Junta Local de Piera, Associació CEPS/CRAE en Polzet, Associació de Dones de Piera, Dispiera- Assocació de famílies amb fills amb DID de Piera, Parròquia de Sta. Maria – Càrites de Piera i Spaai Castell de Fang,.

Inauguració/presentació: 6 de juny a les 18.30h

• 2019-09-05 15:30 - 2019-09-28 14:00

Teresart

De formació autodidacta l’artista mostra una selecció d’imatges que a primer cop d’ull criden molt l’atenció; colors impactants i dibuixos i línies amb caràcter ens evoquen puresa i realisme. La pintura a l’oli, l’acrílica i els dibuixos a llapis en blanc i negre i en color conformen el gruix de les obres que s’exposen.

• 2019-09-20 19:00 - 2019-09-20 20:30

Teresart