Exposició

2019-03-08 16:00 - 2019-03-30 13:00

Un dia seré gran, molt gran

La mostra de dibuixos s’inclou dins del projecte “Tracta’m bé: Aules amb Tracte”, que han dut a terme els alumnes del cicle inicial de les escoles Herois del Bruc i Apiària en el marc el PEEP. L’activitat vol aconseguir que els infants vegin la vellesa com a una etapa més de la vida de les persones i de la seva pròpia vida.

S’ha treballat especialment l’empatia i el reconeixement amb la finalitat de que els infants es posin a la pell d’una persona gran imaginant-se com seran ells en aquesta etapa i elaborant un dibuix que ho reflecteixi.

horari: en horari de Biblioteca sempre i quan a la Sala no es realitzi una activitat programada.

• 2019-09-05 15:30 - 2019-09-28 14:00

Teresart

De formació autodidacta l’artista mostra una selecció d’imatges que a primer cop d’ull criden molt l’atenció; colors impactants i dibuixos i línies amb caràcter ens evoquen puresa i realisme. La pintura a l’oli, l’acrílica i els dibuixos a llapis en blanc i negre i en color conformen el gruix de les obres que s’exposen.

• 2019-09-20 19:00 - 2019-09-20 20:30

Teresart